sarawestfahl gästbloggar

nämen tjaa alla det är westfahl här som leker bloggare
jag, emma, kajsa, och alex kom hem för en stund sen med en fet godispåse på minst 1236478 kg :D nu blir ni allt avundsjuka va ? haha, snart kommer nog några boys också så det lär bli naaaajs
Är det bara jag som älskar låten fireflies eller? nää skulle inte tro det va, så jävla skön den är. nej nu ska jag inte spendera min lördagkväll framför datan utan vara lite social och äta mig tjock på godis, hihi,  ha en underbar lördagkväll så ni inte vaknar imorn och har ångest för att ni uttnyttjat en helg utan jobbiga lärare och äcklig mat!



langar en bild från fjongens partaj också, enjoooooy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0