slut på alla hjärtans da dårå, måndag imorn..

åh mysig match mellan huddinge och jag tror att det var nacka. jag fick skjuts till hallen av kajsas mamma (?) där mötte jag upp gurra. vi satt och snacka hur länge som helst om allt och ingenting. sen kom lille petter och alex och bengtsson. då blev det härlig catfight mellan alex och gurra om vem som hade gjort illa sej mest. mycket att bråka om? självklart vann petter som inte ens var med i tävlingen. grattis till segern petter :)

efter matchen så var gustav och alex så snälla att det väntade på att min papilou skulle spela klart sin innebandymatch. det är inte många som skulle göra de när det är typ 10 grader kallt. cred till sånna pojkar. pappa kom, hälsade på nördarna skjutsade hem mej till mamma och nu sitter jag här. fötterna är som kalla grisfötter. små rosa och hårda.

biffeeeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0