soetnoet

asså vem äre som bestämt hur många dagar det ska vara på en vecka egentligen? är det gud? jag har för mej att man lärde sej de när man var liten. på fredag är vi lediga och de är fan perfa! fatta hur mycket tid och helg vi skulle spara in på att vara ledig en liten ynka dag till i veckan varje vecka. jag ska faktist skapa en ny gud som ska heta tindra. hon ska införa "fyr-arbets-dagen-i-veckan". man hör ju på namnet hur bra det låter. ALLA vill ha en sån ny lag. finns det nån i hela världen som nekar så är det bara avundsjuka. SÅ DE SÅ

vad jag gör? jag ska väl typ borsta tänderna nu. om jag inte typ ramlar och slår tänderna i badkaret så blodet sprutar och därmed kommer en skvätt i ögat och jag blir blind och springer in i en tröskel så att min tå blir blå, och då ser kanske min bror tån och blir rädd och slåt armbågen i en kruka så krukan spricker och jord rinner ut på golvet och sedan kommer mamma och halnkar i de och bryter två ben i näsan. aah, om nu inte detta skulle hända så hörs vi efter, ciao bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0