störda martin !

hela eftermiddagen har jag ägnat åt engelskaboken. jag tror fan inte att någon annan har fått så mycket uppmärksamhet som min blå engelska bok har fått av mej idag. det är den inte värd. varför gör jag de då'? vene? efter att ha legat i soffan och bara pluggat så är det sjukt mycket myror i mina ben som bara vill springa av sej. ska ringa min nörd till farsa och fråga om skjuts slipper jag ta bussen till träningen.

nu ska jag äta äta äta sen ska jag plugga plugga plugga efter de ska jag träna träna träna sen duscha duscha duscha , blogga blogga blogga, plugga plugga plugga och sova sova sova. jag vet att ni vill ha mitt liv ;$

ni får fasen nöja er med sommarbilder några dagar /biffen (igen...)






Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jätte söt! :)

2010-02-17 @ 19:05:44
Postat av: emmahellgren'

tack du ! :)

2010-02-17 @ 21:02:19
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0