tjaballabaconsnutt

jag sitter och kollar på mina söta tår. fät kattiga fötter jag har. jädrar. inte alla som har så gulliga tår. jag börjar bli blek. dente najs. äre nån som kanske möjligtvis, bara om den vill, jag tvingar ingen utan det är helt frivilligt, kanske om den skulle kunna ja... vad ska man säga... ta sej till huddinge och typ kanske bara ta en snabbis inne på solariumet nån dag ALEXANDRA?


idag var det nån jävel som spotta mej i håret?! eeeuuuw. den jäveln ska få tillbaka. eller vad säger du jacob borsen?? fan man kan inte ens kolla dagens beställning på teven utan att få snor och magsaft i skallen. ungdommnar nu för tiden asså....nu sitter jag här själv och har en härlig romans med ett madafakka so-prov.

fan
aatt jag inte kan ett piss , äre nån snygg hjälte som vill läxa upp mej?




såhär gulliga tår har jag :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0