tjena dagboken Bert här igen..

idag hade vi film kväll på fritids. det var jättekul !
i helgen var vi badade vid hjärtmås som förresten rimmar med fjärtmås. jag fick se anna-karin i bikini! dom var blommiga och fina. hon var speciellt fin idag.
men ey brorsan vem fan är hon , hon har fan inte bra tryck asså, men eeyy jag skulle banga yao om hon typ baH tjo bre ska vi knulla ? men nu ska jag droppa rimmet , ey yo check it jag är kung i 141 som kungen i 141. kungeskurva var en fin runda med vitt puder , kokainet rusade genom mitt feta blod , jag slog en kille så han droppa , han sa aj , jag sa okej. han sa hej. jag sa okej .

hejsvejs potatisfääjjzzzz // Bert aka alex och challe , fred ut !

Kommentarer
Postat av: putte

deep man , big up! dope man , håller helt med ! fortsätt skriva mannen , du hare blodet , nu skriver jag bara för irrtera emma hellgren , yoa yoa bitch men fortfarande bid up !

2010-02-21 @ 01:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0