tjena mittbeeeeeena

och mittbena är precis det jag hade idag. snygg var jag i den lite mer trashiga looken. ( men gud lek inte fashionfreak -.- ) tack till hanna jonssson för att hon alltid säger att jag är så fiin ^^, det är faktist en som frågar om jag ska bli modell. det blir man ju alltid glad av att höra.


nurråå sitter jag och knaprar i mej utsökta vindruvor. självklart utan stjärnor. men jag är inte sugen. jag tror fan att jag börjar bli sjuk. snorig och trött. det är väl ett tecken för att man är sjuk? jäklarns då kan jag ju inte träna idag heller. har största ångesten. träna är fan mitt liv, min passion. E <3 TRÄNING = SANT






Kommentarer
Postat av: Johan

Det var snygg!!

2010-02-03 @ 16:38:32
Postat av: emma biffen

tack johan :D

2010-02-03 @ 16:48:39
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0