biffen

yeeeh vååår fuck me! åååh våren är här gott folk! synd bara att jag måste ha på mej min feta jacka annars hade det ju varit vår. den är så himla vintrig av sej, den drar liksom ner vårstämningen ändå kan jag inte ha nån annan jacka för att det är så fruktansvärt kallt! fan va jag längtar till våren, för efter våren kommer årets höjdpunkt.

nurå, alla hatar mej och jag hatar alla, thats how we like it. jag skulle byta om men kunde inte för när jag såg datans blick bara stirra mej rakt in i ögonen så var jag tvungen att sätta mej ner. följd=jag sitter nu med uppknäppta byxor, längre hann jag inte. kanske ska gå ut på ballen och bara sätta mej på en stol och njuta av vårsolens varma strålar? låter som en bra ide :)



se vilken vårig bild på kluttan och emmut :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0