mjamjomjöööö

nu har man tjockat sig med pannkakor , lixom några pannkakor åker alltid ner , bara inte de smakar deg , SARAAAA!?!?!?!? haha .. :)

idag äre semeldagen.
vi kör en kajsa :
-en selma tack,......... oj nej eh öh en semla :$$$$
, haha ibland är du rolig du kajkolajko :)
jag har en smaskig en som väntar i köket. men uusch nej vad jag inte vill ha , semlor är överskattat , bröd man lägger grädde på eller vaaahdååh ??? och på gräddet lägger man ännu mera bröd? och vänta, vi kletar på lite vaniljskit också för då tror alla att det ska vara skit gott när det absolut inte är det:) ? TA ER SEMELBAKARE :D , nej hörrni jag ska nog kila ner på stan och ge min till en hemlös , jag går först till plattan och letar upp en snygging som råkar vara hemlös höhö ..., då är jag väl snäll och kommer till himlen, eller :|? fööör jag vill ju så gääääärna träffa gud , man vill ju fråga fanskapet hur han tänkte när han skapade dumma ärthjärnor som inte vet ett piss :) ? 

tell me , jag måste skicka en svenska sak igen eftersom det inte gick att öppna mitt format förut :@ och nu när jsg ska göra det funkar inte hotmail, men shit GUD blev du sur nu när jag sa att du hade skapat dumma ärthjärnor ??? , ojj förlåt verkligen förllåttttttt
emma ring eller smssa ellerngt när du ser det här , mååååste prata ,:))
 

ja jag bröt mot regeln, satte in en tråkig bild men vafan hittar ju ingen bra :@@@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0