emma

förlåt för att jag inte hörde av mej igår. fel av mej absolut men jag har faktist en halvtaskig förklaring. det hände mej en hemsk sak igår. jag som aldrig gråter.

jag och westis kom precis hem från huddinge och jag är kär. kär i jcsnubben med de svarta håret. de startade med att jag råkade säga typ "födelsedagspåse" istället för typ "kartong". jag såg dirrmod att han ville gifta sej med mej. nu ska vi flytta till en lägenhet i huddinge c och få fyra barn. loveu.

ikväll då så ska fjong ha tjejmiddag. nördigt ord , roligt att vara på. vi ska väl mysa in oss och käka lite där sen ska vi vidare til M***. (emma är så tung bloggerska) de ska bli skoj mina vänner. snart kommer kajsa och bajs.. nu fick jag skrivkramp. fuck you.

funkar min kamera? aa (HA-HA)



för alla er som inte vet vem hon är så varsågod. fan va snygg du e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0