flensmorgan

myyyyyyyyyyyys att vi får mat som ser ut och smakar geggamojja? idag fick vi fiskpinnar i skolan. fick itne vi de i fredags hallÅ? antingen äre nån jävel som vill trycka i oss fisk som smakar geggamojja eller så äre nån med jävligt dålig fantasi som måste ge oss fiskpinnar varje dag. det spelar ingen roll vad fisken kallas om det är lax, eller torsk, eller allt vad det heter. DET ÄR FORTFARANDE PÅVÄRMDA FISKPINNAR FRÅN 2004? jävla tjabbiga! tror ni seriöst vi är så korkade att vi inte fattar det? och ni klagar på att vi slänger för mycket mat. tar hellre en spade från nån jävel på dagis och häller i mej en skopa sand.



men hallå? idag vare tisdag. DAAH? vi hade ingen dans som vanligt. YIHOOO. och jag kom hem typ tjcokt tidigt för att vara tisdag. alltså tyå tio i två. yeh im a tuffing. vente om jag pallar träna idag asååew. känss sisådär eftersom jag har prov snart *shit* så det lutar åt hemmahållet. men jag akn ändra mej ganska drastiskt det vet ju ni. till höger väntar so-boken flitigt. kanske ska börja fiffla lite med den.


tjingeling - tarsan har string




emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0