emma har en fråga

jag är så jävla bra. jag lyckas somna och inte vakna. missade min efterlängtade träning som skulle varit väl behövd. istället så åt jag middag. nu är jag mätt som ett svin och funtar på att kolla lite teve med morsan. *tänker...*

patrik, tommys kompis ska sova här inatt. varför? imorn är det tydligen nån jävligt viktig match klockan sex på morgonen som de ska kolla på. jag må vara hockeyintresserad (nu för tiden) men där går fan gränsen. ni har ju sovmorgon imorn grabbar? går hockey före sova? jag förstår inte grejen. :') 

nu har jag funderat klart och det var faktist duschen som fick flest röster. sen teve. me like.


random snygg bild på mej. fett seriös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0