förlåt för detta inlägg

okej förlåt. jag håller med om att mitt förra inlägg var alldeles för mesigt. det var ju inte kul nån stans. det var inte mer värt än en klubba med bajssmak... jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag skäms.

jaja, träningen gick piss i alla fall. kunde inte skruva mina sträktar över huvud taget. inte fick jag köra tumbling heller. jag som ville finslipa mina salto. jag ska inte gagga gympaspråk för de verkar tråkigt. istället ska jag sikta in mig på kvällen. härnäst väntar "det okända" med motti och jag ska chatta galet med alex. vi hörs sen när jag har nåt ännu roligare att berätta, saaaaajjk.

jag saknar min kamera :'(

emmmammmmammamammamammammeenmnmanmanMNJDHGWUEJKHFIULEO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0