det är ett fritt land så det är fritt fram att bara kalla nån för fitta

jag har badat som fan. gjort volter och grejor från trampolinen. stolt. efter det gick jag på småttingträning. det var det värsta jag gjort den här veckan. så fort jag kommer dit vill jag bara skjua allihopa och så äre med de.

ikväll blir det nog den där väl omtalade festen i bredäng. fet leskigt. därför ska jag ta med mej min pepparspray och pistol och lite annat av mina coola stuff. men ingenting är säkert. därför avvaktar vi och ser vad som händer. pallar vi så pallar vi. pallar vi inte så pallar vi inte . delogiskt.

osammanhängande men den här bilden är så fin på erik.


emmahellgren luktar fisk i skötet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0