hey ho

min dag, jag har gått utan smink hela dagen och det var ingen vacker syn. jag satt och garva åt emma och kajsa när dom grät till filmen min kommentar blir: äru man eller mus? jag vägrade sola solarium, de var fetto svett fläckar kvar i dom. uuuuueeew. då blev emma och kajsa sura, men det skiter väl jag i lortungar HAHA. jag åt mögliga överkokta nudlar, ja jag äter då väldigt ofta mögliga saker, det är inte så farligt som det låter. jag slängde nästan datan i väggen, problem med ADHD lederna , ni vet... jag har då slutligen övat på stripp rörelserna i ngn timme de behöver förbättras.

*plingar på dörren* det står en mystisk man. jag tänker vem faaaaaaaaaan äre här *lite rädd* , jag blev knivstuckan tre gånger. eller så har kinamaten kommit! chinafood here I coooooooooooooome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0