vad har jagt gjort idag?

jag har ätit en paprika - den hade cancer.
jag har tappat bort min mobil - jag hade den för två minuter sen
jag upptäckte att mina blommor har vissnat - de va fula redan från början
jag har bestämt mej att jag inte får äta godis - de sa jag förra veckan osso
jag har smakat ketchup på pannkaka - de va inte lika gott som på hambujjaje
jag har kollat på teve själv - ja mamma sover..
min snopp har konstiga knottror på skinnet - är de farligt?
jag har pratat med holmberg - hela kvällen
jag såg precis att min bebibullfitt på navel är borta - de va bra
kajsa råkade av misstag ringa från sin mobil - man kunde nästan höra vad de sa
jag hade 132 mail i inkorgen - alla var från facebook
jag har kollat på porr - ekligt

/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging

2010-02-27 @ 09:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0