visste ni att...?

visste ni att det är typ kaos i trafiken. inga bussar eller tåg går??! tågen är inställda för att det är så mycket snö. imorse var jag till och med tvungen att gå de långa 2 kilometrarna till skolan. amagad. ( känn ironin.. )

ame lite seriöst nu, varför rinner det i mitt vänstra öga när jag går ut? till och med mitt snor fryser till is så fort jag kliver utanför dörren. jag klarar inte av kylan längre. igår var det ju i alla fall nästan vårkänsla. de säger på radio hela tiden att våren är påväg. FU ! :')

känns underbart att jag ska träna nu i alla fall. måste ta igen mina dagar som jag inte har tränat. va äre nu.... usch jag vill inte ens tänka på hur många dagar jag ej har tränat på. nu jävlar ska jag skaka rooooompa !


biffen söt när hon tränar ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg emma

2010-02-23 @ 16:17:34
Postat av: Anonym

du är så snygg emma

2010-02-23 @ 16:20:03
Postat av: biffen

tackar :)

2010-02-23 @ 16:29:20
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0