you used to call me your angle

jag och bajskorv (mog1) tänkte rent ut av skita i träningen och istället sitta och mysa framför "i taket lyser stjärnorna" som för visso är en rätt udda film. jag har aldrig tyckt att den varit särskilt bra men så va situationen. och ja, som vi redan hade förutsett så fick vi feeeeeeeta ångesten när vi såg den lilla smala tjejen på teve. hon är ju så söt och smal. vi kunde inte hålla oss länge innan vi tog första bästa buss till hallen. fyyy för faaaaaaaan va vi tog i fettiskompis. kajsa satte sej ner på golvet i den så kallade kräkpositionen och jag skrattade så mycket att jag inte kunde andas. så var det med de!

tur att jag har en kompis som också är tjock :)

/emmmmmma hellgren luktar bajs





Kommentarer
Postat av: semlan

ja gillarT :D ps allt fett lägger sig på bullf*tt när man äter biskvi

2010-02-26 @ 19:56:40
Postat av: biffen

aa det är därför det kallas bullsvi :)

2010-02-26 @ 20:12:03
URL: http://duluktarfis.blogg.se/
Postat av: biffen

bullskvi *

2010-02-26 @ 20:12:18
URL: http://duluktarfis.blogg.se/
Postat av: Selma Koldzo

oh jippi yeeey! kurdfitta <3 bullskvi :D

2010-02-26 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0