alex here :O

gääääääääääsp , vaknade för en halvtimme sen , jag är skit trött :o
brukar aldrig sova till tolv men ja det kan ju bero på andra saker..
idag är en helt ny super duper under bra dag ,
just nu är det bara jag här i emmas rum , ingen aning om vad hon
har för sig (?) vi ska snart fixa oss så vi kan tagga låångt till något roligt
jag hopaps fortf på julplundring höhö.. men dt ser mörkt ut :(
apropå det , DET ÄR SOOL , har det varit det på en månad typ?
NEEEJ! , haha fan vad najs
 ( en mega cool gubbe med glajjor från msn messenger sitter hära )
så då måste vi ta många bilder ute i snön till våran kära blogg med så många besökare
nej men faktiskt så har vi inte berättat för ngn om den än, hihiwhiwhiwh buusigt va :))) ?
och föresten nu kanske vi drar in till the big city för att min mamma ringde och
sa att hon bjöd oss på lunch så fick vi kolla på lägenheten där som jag
ska flytta till.. får se hur vi gör med det tycker jag :)

hmm tror dt ligger en snygg tjejhund framför den här hunden,
eller vad tror ni ? grrrrrr






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0