bara för att jag har ett liv alexandra -.-

varje gång jag pratar med alex i telefon så lägger hon på när jag säger nåt väldigt intressant. hmmmf... vadberor de på. jag tänkte ringa henne och be om lite underhåll eftersom att jag har gått (notera att jag har gått) hem från fjongen. jajemen. men jag är ju hemskt bra på att gå. jag tränade faktist igår. jag fjong, kajsa och månsi och några till gick asset av oss igår. 20 grader kallt, ute i en och en halv timme och bara gick. ingenting biter på oss fan! vi klarar allt. dock med bivärkningar som att mitt snor frös till is så när jag andades in med näsan så fick jag en obehaglig känlsa, ni vet vad jag menar. men det vare värt. ska man ha fetingkul får man också kämpa för det. de vet ju alla.

jag fick vg på noprovet , yeeeeeeeh! och det gick sjukt bra på spanskaprovet. det lönar sej att plugga som jag mina vänner. men det är ju så, alla kan ju inte vara bäst. men ni kan ju alltid försöka visst? :) not det är dags för mej att dra ett plugg.

 

tjaråå fuckers :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0