bara för att jag har världens bästa mormor, daah?

vet ni vad fabror mutta ska göra nu? hon ska gå och ta en ansiktsmask såhär på söndagseftermiddagen. 

förresten! så fick jag fyra nya mascaror av mormor. fetingnajs för de behövdes verkligen. ååh vad jag älskar när mascarorna faller från himlen. jag vet att ni önskar att ni hade en lika skön mormor som jag.

 

en vattenfast mascara, ganska kladdig med tjock borste. ajlajk!



en helt vanlig mascara. ganska kladdig, de gillar jag. funkar till vardags.



de här är en mascara som inte är så kladdig och det är en tunn borste. inte min mascaratyp men den är jättebra när man har klumpar. borstens små, hårda piggar får ögonfransarna att sära på sej.


den fjärde och bästa mascaran hittade jag tyvärr ingen bild på. den är ju så jävla ny så det kan ju bero på de, vem vet. den är i alla fall sjukt bra och de tackar vi för

EMMA ÄLSKAR DEJ MORMOR MYCKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0