bjursås, -1000000

nu är jag ÄNTLIGEN hemma,
sitta i en buss i tre timmar och tjugo minuter ..
ja första timmarna är det kul men nja sen räcker det fhan :)
har varit en toppen dag haha , började med att vi fick vänta
till sist på våra busskort, nog bara för jag var där, otur som jag har :)
sen åkte vi väldigt mycket, najsnajsnajs , sen köaköa i en halvtimme  ,
skaffa bättre kösystem! :O, mjo det var det som hände i think , inge speciellt ,
jag fick en lift i huvet , haha ajaj..
bussresan hem var kul iaf första två timmarna , alla som sov fick gå hem
med lite sträck i ansikterna , HAHA ! ,
emma har alla bilder på sin kamera , LÄGG IN DOM NU!
DAGENS ROLIGASTE : när martina höll på ramla av liften..
DAGENS SKÖNASTE : fredrik med sina kommentarer
DAGENS PERSONER : sara och emma , förutom att dom sket i mig i slutet :(

hahaha fin , men nej jag har inga andra just nu !!!
och i helgen ska jag testa snowboard ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0