blogg har damp ?

näää nu måste jag faktiskt hitta sladden så jag kan ladda upp bilderna!!
men fan jag orkar inte :o ,
skolan hände det som vanligt ingenting,
tänkte börja på design och media höhö grym som jag är på photoshop,
 nej men fick göra ngt prov, skiiit svårt ( ironisk om ni inte fattar det (??????))
 för att se om jag kommer in och om jag gör det ska jag göra en skit snygg header ,
 alla kommer ba wooow det här är ju bloggen med snyggast header eller vadååå ;) :DDDDDDD
och nu blur jag sur som en citron för funkar inte att lägga in en bild,
nääe tror inte världen vill att det ska komma upp några bilder här på bloggen,
 eller så är det gud som är igång ..

A-AL-ALE-ALEX-ALEXA-ALEXAN-ALEXAND-ALEXANDR-ALEXANDRA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0