daame so sexy bitch

nuuu är jag vaken igen , för andra gången (?) men det blir så när man har tidig match!
vi vann båda woho, tummen upp på den :D
känner mig lite duktigt eftersom jag dukat och hela alltet här hemma
vi ska typ ha gäster så gjorde det skiiet fint om ngn ville veta :D ?
pallade inte heller åka tillbaka till huddingehallen där mina
kära handbollskompisar var och kolla på ngn dam match , jaja..
snart ska jag börja göra mig i ordning , först för middan sen för att åka
hem till kaaajsisen :D , kulkul , får se vilka som är där dårå :))
och fanfanfan , det käänns som jag börjar bli sjuk eller asså
att jag redan är det , buhuhuhu , lördag kväll sjuk , nääääe..
och om jag är sjuk imorn kan jag inte åka skidor med sara och beckisen,
det här går inte direkt framåt ( liiiiiiiiiiiiiiiiipar med tungan , inte gråta )

A-L-E-X, och skyll inte på mig att bilderna från går kvällen kommit , emma har kameran ! :)


hahah , jadu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0