din bulle liknar ingen annans...

pjuheee vilken träning att vara jobbig duuu!! har man nio liv per dag så har jag fanemej inget liv kvar nu asssa. tre fukking timmar gjorde jag volter och saltomotaler och allt vad de är. jag upprepar TRE timmar. ska de vara nödvändigt? men jag ska inte klaga, det var faktist spännande. är jävligt stolt över mej själv att jag fortfarande kan göra dessa utsökta roligheter. hur ska jag uttrycka mej...jag börjar ju bli gammal och gaggi, min kropp är inte som den en gång var ska jag säga mina vänner! trots min form och trots min oundvikbara träningsvärk så är jag fortfarande STAAAAAR!

imorn är det torsdag och de vet vi ju vad de innebär. LILL-lördag för emma!! herrejävlar vilken skön dag vi har imorn. torsdagar är den tredje bästa dagen i veckan. EEeNKeLt!. torsdagar är också den dagen man gör sej fräsch inför helgen. och alla älskar ju att vara fräsch , ellerhur? ;)





sorry att det blir gamla bilder men snart funkar min kamera då blire andra bullar ! - emmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0