din mamma luktar curry i rumpan

min dag i korta drag. jag vaknade precis i tid. lockade håret och hade mej. gick tillsammans med min käre bror till bussen. vidd busshållsplatsen var helt oväntat tommys kompis. hoppsan så fick vi snacka lite med honom också. min lilla örtis som idag var en puppis plingade vid min station så jag lätt och smidgt kunde gå på. ett stort tack till dagens puppa. väl framme i skolan hade vi en ganska lugn dag. jag somnade som vanligt på nolektionen (fan jag måste verkligen sköta mej när det gäller såna saker) nu sitter jag här och jag har fruktansvärt bråttom för att min träning börjar om ett antal minuter så de lär ju bli så att jag får springa till bussfan.

jag har jävligt ont i ryggen?? vafan beror de på nu då. jävlar också inte kul. kanske skulle hållt mej vaken på lektionen eftersom vi pratade om just ont i ryggen.... ouuuups



slänger in en fruktansvärt ... oerhört , nästan pinsamt dålig bild på dagens
OF . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0