disneychannel is my life.

jag ligger ju hääästlängder före emma att uppdatera x))) jag är määäääätt som en plätttt :D äre ngn som varit inne på www.felsms.com hahah lägger in några därifrån , as sköna tycker jag :)

Till:
Farmor
Sms: Jag orkar inte mer. Jag dör... Jag ger upp
Svar: Lilla vän. Vart är du. Jag ringer pappa nu och säger att han ringer dig. Håll ut mitt hjärta.
haha göllig farmor ;)
Till: Pappa
Sms: Ligger och tänker på din stora kuk :) Vart har du din hand just nu? Imorgon så kör vi
Svar: Vi får gå och tala med din skolkurator redan imorgon!
haha täänk lite innan man skickar sms vafan :D !
http://www.funny-games.biz/images/pictures/512-fun-football-picture.jpg
skaffa en kille ist :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0