jiddrar med mej och du får opläm med minst tio man

när jag kommer hem får jag ett bemötande av mörker och chipslukt. jag börjar undra varför teven är på högsta volym.... när jag tagit av mej jackan och skorna så går jag in i vardagsrummet. där sitter tommy och hans två kompisar, suck! nu kan jag inte gå och kissa ju?? shit.. det finns tre saker att välja på i en sådan här situation, antingen : så väntar jag lite så kanske de går efter en stund ( funkar dock inte om man är sprängfylld med kiss ) , nummer två lyder: jag går ut på balkongen och sätter mej på räcket och kissar ut över gatan ( kan vara smart om man inte är den blygsamma typen) , nummer tre: jag går och hämtar en mugg till mitt rum och kissar här inne  , sedan går jag och slänger kisset i handfatet... vad tycker ni? svara gärna inom några minuter, jag är nämligen jättekissig :)

visst var jag tötis idag? brorsan var dagens fototagare





emmahellgren suger snopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0