F1QL

fan jag hade skrivit ett inlägg och såklart ska det raderas..
men iaf det här bli rnog mitt sista inlägg för ikväll, det jag gör just nu är ingenting, inne lite på fejjan, spelar spel, föresten är på sista banan på bubble trubble 2 slåååååååååå det om ni kan ! , imorn blir väckarklockan på sju, skulle jätte gärna vara trött och bara sova men såklart är jag inte det , det ända jag har i mitt huvud är filmen paranormal activity, jag vågar ju knappt sova själv och den ger mig mardrömmar! ,
juste måsta bara berätta vad min pappa sa här om dan; vet du vad F1QL betyder ? nej sa jag för hade ju ingen aning kanske fiol? ( kan ni gissa vad det betyder? ) nej det betyder fettcool , det borde ju du veta det är ju "erat" språk .. :O TÖNT på hög nivå höhöhö
the night is on and the light is off - ALEXANDRA
orkar inte ladda upp bilden jag tänkt lägga in , sooorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0