far är rar - mor ror kor - jag vet inte vart hon ska

jag är hungrig :( på ett sätt gillar jag att vara hungrig för då känner man sej smal. men på ett sätt gillar jag inte att vara hungrig för då måste man äta och äter man så är man tjock. det vet varenda kotte. därför har jag bestämt mej att jag ska känna mej smal istället för tjock. det mår jag bäst av. ingen mat för mej inte. men träning om två timmar, de blire allt.

JA ALEXANDRA DU SKA VÄNTA :D eller nej jag vet inte. det beror på om jag har träningslust sådär på fredagen. annars äre självkart att du väntar på mej. inget snack om saken :)





+



=




vi hörs en gång till inann träning, pussar från memmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0