flottsbro bre

kom exakt precis nyligen hem, efter fyra timmar skidåkning kan jag erkänna att man är rätt så slut!
det var faktiskt riktigt kul och längtar till bjursås som vi ska till med skolan om typ en vecka ?
hoppas bara att det är lite varmare för det kändes som alla tår ramlade av och låg i min pjäxa :o?
normalt? nee tror inte de, iaf jag har åkt med sara och becka, mycketmycket bra sällskap höhö ,
jag är ju så grym på skidor , kör om alla med bästa svängarna så det gick skit bra, nej men ramlade
iaf inte en enda gång ( STTOOOOLLTT ) igentligen har vi träning idag men nej inte idag , det skulle jag aldrig palla,
tro inte att jag är lat för det är jag inte :DDDD , nu blire käk sen bara myyys med efterätt , avunsjuka ? haha nej skulle inte tro det ;) , bilder kanske kommer vågar inte lova för sladden , ja den är fortf borta (aaaaa)
ALLE BALLE
http://www.cis.nu/objects/8976e2f93fd7dc384a8c2baef0e83fab.jpg
jag i backen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0