fuck it!

jag och kajsa har varit i skärholmen på upptäcksfärd. det gick väl inte helt hundra om jag ska vara ärlig. VARFÖR FINNS DET INGA PARTY-HATTAR ? asså vi var runt i typ hundramiljoner affärer och de var inte en enda jääääääävel som kunde fixa fram en liten ynka party-hatt, HALLON? vart är världen på väg. fick alla fall med mej ett gulligt linne från jc, fjuuh :)

nurrååå så äre träning för min del. sen ... sen ... SEN är det helg. ljuva helg. imorn ska vi hem till kajsa alla tjejerna. myyyyyyyyyyyyys! jag lovar en OF imorn asså plus massa bilder. nu skriker mamma att jag ska äta en minisemla? men hallå är inte de lite tjabbit? hon kan ju inte köpa semlor när det är torsdag??? då betyder ju det att jag måste äta den? varför jag? varför ska jag ha sån otur med semlor.... på en torsdag? 



hejdå-semeltå :) pussar från emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0