glöm inte bort att komma ihåg mej

hej bebobloggen va händeråå? själv är jag helt helt HELT ensam, också kallad Mr Lonley ( i have no body... lalala ) mamma is working, papi är på bajs-HOCKEY , bror är på bajs-hockey. alexandra käkar hos sina kusiner??? nmin kajsi är och super sig dyngis hos nån med pool och jag får icke vara med :O va äre för stil ni kör med grabbar och tjejer??? det ända jag kan tänka på är den där otroligt läskiga nästan barnsliga filmen som man inte ens kan uttala namnet på , " paranormal activity " , kan inte stava heller kände jag nu , kände också att jag inte bryr mej så jäkla mycket om jag kan stava till de eller inte... aja nu babblar jag i nattmössan eller vad är det man säger. nu ska jag smsa lite och muuusa med mej själv.

 

 

såhär butter blir jag när jag blir lämnad ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0