goodbye sweet love of my life

neeeeeeeeeeeeeeeeeeej nu blir jag sådär förbannad igen, är det snällt att när man skrivit ett inlägg och är nöjd med och råkar trycka på en knapp så försvinner allt ? asså nää :''''''(
 
bläääblääblää
, får känslan av att trycka fingrarna i halsen för jag är så mätt :o ???
men nej det klart jag inte kommer göra , inte sådana fasoner här inte!
vi skulle kollat på ngn film , efter fem min somnar jag , däääm , vem kommer
inte kunna sova ikväll räcker upp en hand ?
jag och emma var ju i centrum och fixade lite things, köpte ett armband och
örhängen bara för jag är så himla bra på att matcha saker höööööööööhö
imorn är det torsdag , nooooo torsdag är en hat dag , åtta till fyra , vill
skolan ta död på oss , SVAR : ja , men också torsdag = freeeeeeeedag imorn !!!!
men ska också till tandis så det blir lungan :D, sen äre träning.
driv inte att jag kommer springa tills mina ben blir spaghettin :) ,
tackochhejleverpastej - alex
emma kan du lägga din mobil i ris? det fuuunkar din nörd!
 
stackars lilla muuuuus


Kommentarer
Postat av: alex

shiit va stor mus :S

2010-01-23 @ 12:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0