gooogooogoo

ett tortellini paket , och redan uppätet , jadå om jag och emma är i farten gåre snabbt :D
vill ni veta en sak? 
jag har haft en kanin, den hette floppi och var bög ,  den var assss söt för den var albino , ja vit päls med röda ögon, min lilla lilla lilla floppi ( ja han var mini lite stööre än min hand x)) gillade inte mig , den rymde och dog nog också eftersom den allmänt var en mes, pucko han är .
emma har också haft en kanin, den hette robert , men den fick vattkoppor och dog , fast det var ju lika bra det för ingen tyckte om den . ( ja emma tyckte då robert var ett mycket fint namn )
vi har tyvärr inga bilder på våra fina kaniner men ni får fantisera ihop något :)
och föresten äre ngn mer som vill gå med i klubben ha kaniner som dör ?

vad handish tonight dåew? mjooooo kanske träffas sara eller något liknande , eller kanske en myysig hemma kväll , emma den hemska djävulen sitter och suktar mig med godis , men tyvärr du lyckas inte göra så jag äter HAHA -.-
puususususususuususususssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0