har du fräknar på bullfittan?

nu äre såå läggo-peggo för min del asswww. ställer klockan på 04.50, YAAY ! nej men det ska blir så jävla
ap-najs förutom att jag ska sitta med sjuor hela bussresan det och hem -.- meeeeeen åh andra sidan kan jag visa pattarna och puta lite med läpparna och se allmänt söt ut så kanske jag lyckas charma någon och få hoppa in i alexandras buss ( notera att hon har en egen buss helt för sej själv ) annars får jag väl sitta själv as usually , elin sitter med julia, matilda sitter med frida och emma sitter med hanna, örtan sitter med forsen osv.... jjajajaja de gör inget. jag får väl ragga upp nån sjua jag kan snacka med hela resan i så fall. snacka är jag bra på mina vänner!



this is mi tomorrow..


nattinattiopussipussifrånemma

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha emma har du inte hört att man inte ska kasta sten i ett glashus ;)



har du börjat gympa igen?

2010-01-25 @ 22:04:37
URL: http://heleeens.devote.se
Postat av: Linnea

haha taack för den du ;) jag blev sista utvägenfäller en tår

2010-01-26 @ 22:13:40
Postat av: emma

hahha nä då :D

2010-01-28 @ 17:17:19
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0