hurra hurra hurra :)))))

nuuuu är jag emma och sara lite översminkade , eller jag iaf :)
nu sitter dom och plattar mitt hår med två plattångar eller
säger man plattänger :s? aja iaf , snart ska vi till kajsabajsa
riktigt riktigt najs, :DDDD
där tror jag vi kommer få sushi , haha inte dirket min favvo mat,
men får väl trycka i mig mackor hela kvällen ,
kanske kommer en bild sen på oss men säkert inte för vi är
inte så bra på att lägga in bilder , hehe :))))
pöss :)

graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattis kajsa , äntligen 15 ååååår
hoppas du får den bästa födesedagen och glöm inte
att gratta våran lilla plutt :))
från dina kära vänner alex emma och sara ;)


Kommentarer
Postat av: rebecca

kolla in min blogg och kommentera:)

2010-01-23 @ 09:28:31
URL: http://lovegreysanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0