idag blev jag kallad "färsking" , är det bra eller dåligt?

nä men hörreni idag har det varit varning för öken va? jag har typ inte varit hemma på hela dagen och vips där har ni förklaringen. min kamera funkar igen wihooo. så imorn lovar jag en dagens ottefitte. de gillar ni. jag måste typ bara bestämma mej vad jag ska ha på mej imorn. ett vardagligt problem som ofta uppstår. jag måste deffi köpa nya kläder dirrmod! jag har pengar mina julklappspengar kvar faktist (!) och de hade jag tänkt att spendera på lite nya frsächa kläder. frågan är bara med vem och när och vart och jaa typ de...

imorn dårå blire teparty hos mej. jag är nämligen home alone och det gillar vi starkt. i samband med de tänkte jag fråga min lilla trollunge, - vill du vara med och musa lite kanske? 

aja nu ska jag föna håret och sen ska jag lägga mej och läsa lite läxa.


pussokram bebisarrrrrrrr - emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0