jag föredrar mcflurry med daim och colasås

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, kom precis hem nu orkar inte förklara vad vi gjort föe det kommer leda till ingenting men jag har iaf varit med emmisen och kajjkolajjko, jag har ingen aning om om emma skrivit ngt så jag kan berätta lite om vad vi gjorde i stan, vi gick i tusen miljarder hm affärer och letade efter en tröja emma vill köpa, hon har alltid otur när hon ska köpa kläder, hon vet EXAKT vilken tröja hon vill ha, men när hon väl ska köpa den är den slut eller så finns den inte i hennes storlek, såklart var det så idag med -.- men somsagt det är ju alltid kul i stan, man kollar i affärer, fryser häcken AV sig, hungrar ihjäl eftersom man aldrig får mat och så får man ont i ryggen för man går så mycket , HAHA :)))) juste, ingen julgransplundring blev det heller , faan ( en tår faller på min kind )
imorn tror jag ja bara ska vara hemma, har inte träffat min mor på flera veckor känns det som, gullig och snäll jag vet att jag är :) , när jag ändå passar på att vara så kan jag ju lika hjärna ( hahaha gärna dårå ) åka och kolla på carolines my little sisters match, hon är GRYMM , om jag ska erkänna är hon nästan bättre än mig i handboll och hon är tre år yngre, hahah vilket skämt ... imorn kommer bilder från idag när vi var på skiiit mysig restaurang och åt pizza !
sååhär fina blev vi då :) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0