jävla bajspackare allihopa !

fjuuuuh ! jag klarade faktist av hela skoldagen trots allt! med vissa undantag i alla fall, jag dog fyra gånger, en gång på grund av att vår lärare sa att vi skulle ha dubbellektion sista timmen.en annan sak var att jag fick GÅ till skolan eftersom mitt busskort inte har kommit. jag lackar bäverstjärt på SL ! jag skulle haft det i fredas !! på hemvägen kunde jag flörta lite med chaffisen och han kunde inte motstå :)

min hälsovecka har börjat. det innebär att jag itne får äta, som leder till att jag är utsvulten. detta är ett vad och gäller dock bara i en vecka! när veckan är  slut så ska jag äta som en riktig karl, det lovar jag :)





jag va jättesnygg idag , tyvärr kunde jag inte vända på bilden :)
pussar från emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0