måns fyller år samma dag som min far

ja precis, grattis pappa och grattis måns. vi kanske ska passa på att fira att era mammor har haft kul samma dag, de har också lidit av svåra smärtor samma dag. själv ska jag INTE ha barn, NONONONO. jag vill inte riskera att få daddig rumpa och pattar till knäna. jag är nöjd som jag är! nej utan jag ska faktist adoptera en söt mörkhyad som ska heta sixten. ååh mörkhyade bebisarär så söta.

igår var vi hos mimmi och myste ner oss i hennes fina hus. hon bor så fint ! jag tror att jag är kär i hennes hus. alla fall hennes toaletthandtag ^^,. sen ringde mammut och det var dags att åka hem. sen pratade jag och mammut hur länge som helst och sen var det bara jag som pratade och mamma sov... nu sitter jag här och jag ska precis äta frulle , :D




bilden blev lite konstig :D pussar från emma

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej jätte fin blogg ! :D:D

2010-01-24 @ 17:53:09
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: måns rätt frän appelgren

FÖR DET FÖRSTA: ja, jag läser eran blogg. OBS IBLAND

FÖR DET ANDRA: sluta ljug i bloggen, vi var i hennes lägenhet :)

FÖR DET TREDJE: puss

2010-01-25 @ 15:48:39
Postat av: emmut hellgren

jag ljuger inte, jag sa aldrig att vi var i drömhuset, sug på den du slaskarne :)

2010-01-25 @ 17:14:27
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0