min stortå ser ut som en ostbåge

har jag pluggat då? näääääe (feta ångesteeeeeeeeen jao)
har blogg.se skött sitt jobb? näääääää!
ska jag ut ikväll? jaaaaaaaa :')
ska jag duscha nu? näääääe för jag ska äta godis med bror och mor först :)

måååååns?? sluta kalla mej fitta. annars blire inge löradgsgodis för dej inte, de vätu! förresten kan du vara en bögbajskukring. aa som sagt så har inte blogg.se funkat och jag har därför inte kunnat skriva något idaG. (jag hoppades på att ni kunde räkna ut det själva).

snart kommer krullefittan hit tror jag. vi ska träffa geggveckshåkan sen ska vi till MR X, mohahhahhahah.

ååååååååååååååååååh! jag vill säga ett ord men jag vågar inte :$ ledtråd : det finns på snoppen....
jävlar vad jag är förbannad. det funkar inte at lägga upp bilder -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0