O.O

amagad! de som absolit absolut inte fick hända hände sent igårkväll..... fanfanfan. jag mår så skiiiiit fuckface också :( ragnar dog igår.... min underbara ragnar. han är puts väck. det gick så fort bara på nån sekund liksom. poff bara sådär... så nu har jag ingen mobil för tillfället :((

jag somnade idag igen :@ jävla fikus också . vi hade dans och skulle kkolla på nån jävla dansfilm så blir jag väckt av att någon slår mej på ryggen. jag kollaar försiktigt med ena öögat och då står alla och kollar på mej. de blir såhär tyst och jobbigt, lite pinsam stämning.. och nej jag har inte sovit mycket inatt heller... 

nu är jag hos alexandra och vi ska göra hemliga grejer;


kraaamiiiiiws från elverket-emma och idomin-alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0