over and out.

förlåt,sorry,残念に思う,desculpe,perdón,üzgünüm,bekümmert,désolé
nu har jag sagt förlåt på svenska,engelska,japanska,ryska,spanska,turkiska,tyska och franska!
kan ni förlåta mig eftersom jag inte är så bra på att uppdatera (aaa)
fick gå up asabasa tidigt , jag som trodde jag skulle gå till GP ,
när man kommit dit kollar jag på smset att det stog kolgrillen shiiiet :o,
sprang typ i hundra åtti! snabb som jag var hann jag juuu ,
det som inte var så bra var att vi förlora buhuhuhuhu,
efter det har jag inte haft tillgång till data eftersom jag håller på att flytta..
jag ska äta fetaste middan med stööörsta efterrätten , känner hur avisen kokar ?
yeeeah hah ;D

den enda bilden jag hittar nuuue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0