prutt

fjuuh äntligen hemma och är jag trött? ja! trött är jag och tröttare blir jag äre inte så man säger elastaflickan. nejmen herregud här skriver jag massa saker om "superhjältarna" hej vilt det var ju inte riktigt meningen. igår då, då vare jag och kajsa som lekte *igen*. då tänker ni kanske "men vadå tröttnar hon inte på den där jävla bajsa?" nää faktist inte, för vi gör så sjuhundrans roliga saker med sjuhundrans roliga folk.

jag har precis insett att jag inte varit inne på face på typ tre dygn, WOHOO nåt att fira! jag har två saker att fira. det ena är att jag inte varit inne på fejjan på tre dygn och det andra är att jag har ljugit för er. jag gjorde ingen läxa fast jag sa att jag skulle göa de. WOHOO första gången jag ljuger i bloggen. fan najjs att ha de gjort. har tänkt på de länge nu och det är så skönt att få det överstökat.


bild på mej igår ju, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0