sliten memmet talar ut




fett me söwtis jag va idag !!! mittbena och hela faderuttan :) glad som en prick är jag idag med. känner dock att träningen igår tog på krafterna. tur att jag ska träna idag med så all träningsvärk försvinner. idag är det tisdag och det betyder att det är 3 fucking ynka dagar till helg. assssåååewwwwwwmeeeeee va jag längtar. jag har så mycket planer för helgen. de skulle ni allt vilja veta VAVAVAVAVAVA??

kan inte sluta längta efter min störstaste störstaste julklapp som jag ska få snart :D jag vet redan vad det är och det är de som glädjer mej. tyvärr så kan jag itne säga vad det är men jag kan ge er en ledtråd: det är nåt mysigt och varmt och ibland kan det lukta illa. ni kan kanske gissa vad det är redan nu :D

killikill i maggropen - nu stänger jag dagboken - emmet

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bert som säger det där sista , bra blogg :)

2010-01-12 @ 17:13:01
Postat av: Anonym

ja :D

tack du !

2010-01-12 @ 20:43:25
URL: http://duluktarfis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du ska gå dirrmod och säga till bamsebullstjärt

2010-01-13 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0