sluta klaga jävla pung-gurgel!

jag har märkt att jag är fetingkräsen när det gäller folk. det är inte så att jag inte gillar nån för det gör jag verkligen. det är mer så att jag typ hatar massa människor. asså utan anledning typ. eller joo.. de har ju sina anledningar. jag menar har nå ful röst och skriker hela tiden då får de en ganska fet kommentar , om mensemma är framme de vill säga. men man hör ju själv det behövs inte mycket för att jag ska bli irri nu för tiden, måste skärpa mej :D

nu dåååråååå. egentligen måste jag plugga för jag ahr spanskaprov om två dagar. orkar jag de? nej. istället myyyser jag ner mej i sängen med bloggen efter en underbar träning :) vi körde bland annat tävling i högst frivolter och kungen vinner ju. mina saltos sitter som en jävla bajsbra. jag är bäst du är häst tjarrrå :)




hej jag är ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0