stresskuddar är bra att ha

meeeeeh tja , det var längesen !
nu blir det nog det sista inlägget för ikväll eftersom vi är skiieeet trötta,
nej men emma kanske också gör ett till , you never know
imorn vad händish dårå? jo men vi väljer mellan julplundring i källbrinken
eller shoppa , hmm jag tycker julplundringen tönt som jag är, emma tjatar
om att hon vill till best of brands ( stavning ???? ) för det är 50% ,
det käääns som att vi kommer åka dit i onödan , att vi inte kommer hitta något
eller så kommer vi bara åka in till stan och köpa ett par trosor eller något annat fint 
och då tar jag hellre julplundringen,
vad vi gör nu , för en liten stund sen skulle vi testa
och spela hotel 626 , ngn som spelat det?
iaf, börjar med att vi kommer in i ett hotellrum och ska ta kort på ngn brud,
vi ba okej men det kan väl inte vara så svårt , men när vi tar kort på henne
är det ju inte en vanlig tjej utan jag vet inte vad men läskigt vare ,
båda höll på att skita på sig och datan höll på att flyga i marken och
så stängde vi av på datan på dirren ,
snipp snapp slut så va sagan slut !
alex the man..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0