smutt

mit rum ser för... JÄVLIGT ut. asså jag tror aldrig att det varit såhär stökigt. fy fan nu får jag skärpa mej. jag måste plugga också *gråter floder av blod* för nu äre så att jag har spanskaprov imorn *gråter floder av döda celler* idag var jag den mobbade / hon-som-inte-har-något-att-göra-på-rasten-tjejen / tjejen som ingen vill sitta breve för då klassas man som mobbad. japp, just henne var jag idag. alla hatade mej , jag hatade alla. jag vet itne varför det vara bar inte en emma-dag idag. men imorn sönni!!! då äre andra bullar. fredagar är alltid så kallade emma-dagar de vet ni vid dehär laget ;)









jävla underliv också det går inte att ladda upp bilder .

 

emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0