vad är mest gay egentligen?

asså jag har tänkt på en sak. dehär "coola" killarna som skriver med en miljard tjejer , som alltid är snyggast och ballast och populärast och allt vad det är. min resonering till de killar är två allternativ som lyder följande:
- antingen så är killen i fråga STÖRSTA nörden och måste ha så mycket uppmärksamhet att han måste trakasera andra för att göra sej rolig. han måste hela tiden göra sej rolig på nån annans bekostnad bara för att klassas som "ball". ame fattarni? hur töntigt är inte de?

- det andra allternativet är att killen som skriver med så många tjejer skriver bara med de för att "visa" att de kan få tjejer. hur BÖG är inte de? jag menar, alla tjejer som inte är homosexuella gillar ju killar. va äre då för mening för en kille att "visa" att tjejer tycker om "kille". det är ju bara patetiskt och ja... GAY helt enkelt. jag har inget emot bögar faktist. jag tycker de verkar trevliga och det vet jag att många andra tjejer gör. så varsågod alla patetiska killar som tydligen får massa tjejer, det är bara att erkänna läggningen ;)



känn på den du !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0